Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Καλάθι

0

Είστε εδώ

Συχνές Ερωτήσεις

Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλα τα ερωτήματα, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις. Για την καλύτερη ενημέρωσή σας, παρακαλούμε διαβάστε τις ακόλουθες συχνές ερωτήσεις. Διαβάστε προσεκτικά τις απαντήσεις, οι οποίες αποτελούν τους όρους και προϋποθέσεις που θα διέπουν κάθε παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Παραγγελίες

Πώς καταχωρώ την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;

Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «προσθήκη στο καλάθι». Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, διαβάστε στο σχετικό ερώτημα Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της παραγγελίας σας. Το email που λαμβάνετε αναφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής της που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή να έχετε δηλώσει λανθασμένο email.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας οι παραγγελίες ΔΕΝ λαμβάνονται τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-16:00.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας. Οι συμπληρωματικές παραγγελίες θα πρέπει να γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Μπορώ να παραγγείλω στο κατάστημά σας;

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας και πληρώνοντας με μετρητά, με πιστωτική (έως και σε 6 άτοκες δόσεις) ή χρεωστική κάρτα ή ακόμα και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ποιοι είναι οι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με courier ACS ή ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, είτε εφόσον επιθυμείτε έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε εσείς από το κατάστημά μας στην Παλλήνη (Λεωφ. Μαραθώνος 105, ΤΚ.15351). Η επιλογή του τρόπου παραλαβής γίνεται κατά τη διαδικασία check out στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την προετοιμασία μιας παραγγελίας;

Για την καλύτερή σας ενημέρωση, η καρτέλα κάθε προϊόντος αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής ο οποίος εξαρτάται από το είδος και χρόνο κατασκευής του κάθε προϊόντος. Γενικότερα, τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται από την αποθήκη μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί πριν τις 14:00. Για όλα τα υπόλοιπα όπου απαιτείται κάποιος χρόνος προετοιμασίας – κατασκευής ενημερώνεστε σχετικά μέσα από την καρτέλα του κάθε προϊόντος. Οι ημερομηνίες ανανεώνονται σε καθημερινή βάση από την ιστοσελίδα και δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής σε προγενέστερη παρά μόνο σε μεταγενέστερη.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε στο link που σας αποστέλλεται σε κάθε ενημερωτικό email από την εταιρεία μας.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Ναι, το ελάχιστο κόστος παραγγελίας μέσω το ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι τα 20,00€.

Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;

Σε όλα μας τα προϊόντα ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Υπάρχει έντυπος κατάλογος προϊόντων;

Το κατάστημά μας δε διαθέτει έντυπο κατάλογο των προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων που εμπορευόμαστε εμφανίζονται στην ιστοσελίδα καθώς και στην έκθεση του καταστήματός μας.

Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;

Η εταιρεία μας αποστέλλει καθημερινά προϊόντα εκτός Ελλάδος.

ΚΥΠΡΟΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, τα έξοδα υπολογίζονται αυτόματα κατά την καταχώρηση των στοιχείων σας και η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας.

ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και βάσει αυτού δημιουργείται νέα παραγγελία όπου συμπεριλαμβάνεται μόνο το ποσό των εξόδων. Εντός μία εργάσιμης ημέρας λαμβάνεται email με ένα νέον link για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής που εμφανίζεται στην καρτέλα όλων των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ημερομηνία που φεύγει η παραγγελία από την αποθήκη μας με τις εταιρίες courier EMS ή SPM.

Η παράδοση της παραγγελίας σας από την ημερομηνία αποστολής της είναι:

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΚΥΠΡΟ

2-4 εργάσιμες ημέρες (μέσω EMS courier)

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

2-8 εργάσιμες ημέρες βάσει της χώρας προορισμού (μέσω EMS ή SPM courier)

Οι εργάσιμες ημέρες υπολογίζονται από Δευτέρα έως & Παρασκευή (πλην επισήμων αργιών).

Ενδέχεται λόγω κάποιων παραγόντων (π.χ. κακών καιρικών συνθηκών, απεργιών, αδυναμία έγκαιρης παράδοσης από τις εταιρίες courier κ.α) οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι από την εταιρία μας, η παραγγελία να μην σας παραδοθεί στο χρονικό διάστημα που αναφέρεται παραπάνω. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρία ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

Την ημέρα που πραγματοποιείται η αποστολή, λαμβάνετε σχετική ενημέρωση ηλεκτρονικά και με το αριθμό φορτωτικής που θα έχετε θα μπορείτε να ελέγξετε την πορεία του δέματός σας μέχρι τη στιγμή της παράδοσής του.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Στόχος μας είναι η πιστή παρουσίαση όλων των προϊόντων μας στην ιστοσελίδα μας. Σε περίπτωση που παρ’ όλα αυτά επιθυμείτε το δειγματισμό κάποιου προϊόντος, μπορούμε να δημιουργήσουμε για εσάς τον κωδικός που επιθυμείτε (έως 3 διαφορετικά προϊόντα). Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας με τον κωδικό που σας ενδιαφέρει καθώς και τα πλήρη στοιχεία του παραλήπτη (όνομα-διεύθυνση-τηλέφωνο επικοινωνίας). Σας ενημερώνουμε ότι όλα τα δείγματα χρεώνονται στο διπλάσιο της αναγραφομένης αρχικής τιμής και προεξοφλούνται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό προσθέτοντας τα έξοδα αποστολής (3,50€). Το κόστος του δείγματος επιστρέφεται όταν προβείτε σε παραγγελία του συγκεκριμένου δείγματος.

Τρόποι Πληρωμής

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής επιλέγονται από εσάς και διαφοροποιούνται σύμφωνα με τα προϊόντα ή τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τις παρακάτω πληροφορίες:

ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Α) Πιστωτική κάρτα (έως και 6 άτοκες δόσεις βάσει του ύψους της παραγγελίας)
  • Η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Eurobank.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express
Β) Εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται εξόφληση του συνολικού ποσού έως τις 11:00 της επόμενης εργάσιμης ημέρας σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Με την παρέλευση της προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα, αποδεσμεύονται οι ποσότητες και σε περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία θα πρέπει να την καταχωρήσετε εκ νέου.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026.0098.90.0200895214
  • IBAN: GR2202600980000900200895214
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-071209-358
  • IBAN: GR4001720780005078071209 358
  • BIC: PIRBGRAA
  • Κάτοχοι : Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Γ) Αντικαταβολή
  • Σε αυτή την περίπτωση, επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής 3,50€ λόγω εξόφλησης του συνολικού ποσού στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση του δέματος σας.
  • Η αντικαταβολή δεν εμφανίζεται ως επιλογή τρόπου πληρωμής όταν η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας, όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, personalized εκτυπώσεις, λαμπάδες, κουτιά, λαδοσέτ, λαδόπανα, μαρτυρικά βάπτισης, κα.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Α) Πιστωτική κάρτα (έως και 6 άτοκες δόσεις βάσει του ύψους της παραγγελίας)
  • Η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Eurobank.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express
Β) Εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται εξόφληση του συνολικού ποσού έως τις 11:00 της επόμενης εργάσιμης ημέρας σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Με την παρέλευση της προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα, αποδεσμεύονται οι ποσότητες και σε περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία θα πρέπει να την καταχωρήσετε εκ νέου.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026.0098.90.0200895214
  • IBAN: GR2202600980000900200895214
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-071209-358
  • IBAN: GR4001720780005078071209 358
  • BIC: PIRBGRAA
  • Κάτοχοι : Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Γ) Εξόφληση στο κατάστημα
  • Η παραγγελία σας θα ετοιμαστεί και σύμφωνα με την ημερομηνία αποστολής που λαμβάνετε ως ενημέρωση κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να προσέλθετε στο κατάστημα για την παραλαβή της.
  • Η εξόφληση στο κατάστημα δεν εμφανίζεται ως επιλογή τρόπου πληρωμής όταν η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας, όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, personalized εκτυπώσεις, λαμπάδες, κουτιά, λαδοσέτ, λαδόπανα, μαρτυρικά βάπτισης, κα.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής για τις παραγγελίες εξωτερικού;

ΚΥΠΡΟΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, τα έξοδα υπολογίζονται αυτόματα κατά την καταχώρηση των στοιχείων σας και η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας.

ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και βάσει αυτού δημιουργείται νέα παραγγελία όπου συμπεριλαμβάνεται μόνο το ποσό των εξόδων. Εντός μία εργάσιμης ημέρας λαμβάνεται email με ένα νέον link για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Eurobank.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express

Ποιο είναι το υπόλοιπο της παραγγελίας μου;

Για να ελέγξετε το υπόλοιπο της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε στο link που σας αποστέλλεται σε κάθε ενημερωτικό email από την εταιρεία μας.

Αποστολή & Χρόνοι Παράδοσης Παραγγελιών

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την προετοιμασία μιας παραγγελίας;

Για την καλύτερή σας ενημέρωση, η καρτέλα κάθε προϊόντος αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής ο οποίος εξαρτάται από το είδος και χρόνο κατασκευής του κάθε προϊόντος. Γενικότερα, τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται από την αποθήκη μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί πριν τις 14:00. Για όλα τα υπόλοιπα όπου απαιτείται κάποιος χρόνος προετοιμασίας – κατασκευής ενημερώνεστε σχετικά μέσα από την καρτέλα του κάθε προϊόντος. Οι ημερομηνίες ανανεώνονται σε καθημερινή βάση από την ιστοσελίδα και δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής σε προγενέστερη παρά μόνο σε μεταγενέστερη.

Αποστολές παραγγελιών που περιέχουν προσκλητήρια

  • Εάν η παραγγελία σας περιέχει προσκλητήρια μόνο, στο καλάθι ενημερώνεστε ότι η αποστολή της παραγγελίας σας θα εκτελεστεί εντός 8 εργάσιμων ημερών έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του κειμένου του προσκλητηρίου.
  • Εάν η παραγγελία σας περιέχει προσκλητήρια και άλλα προϊόντα, στο καλάθι ενημερώνεστε ότι η αποστολή της θα γίνει σε δύο μέρη. Η αποστολή των προσκλητηρίων θα εκτελεστεί εντός 8 εργάσιμων ημερών έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του κειμένου, ενώ η αποστολή των υπόλοιπων προϊόντων θα πραγματοποιηθεί στην ημερομηνία που εμφανίζεται αυτόματα σύμφωνα με τα καταχωρημένα είδη στο καλάθι.

Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία αποστολής;

Η εταιρία μας δεσμεύεται να πραγματοποιήσει την αποστολή της παραγγελίας σας στην ημερομηνία που εμφανίζεται αυτόματα σύμφωνα με τα καταχωρημένα είδη στο καλάθι. Εάν παρ’όλα αυτά επιθυμείτε μία μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτή, μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία πατώντας πάνω στο ημερολόγιο πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή σε προγενέστερη ημερομηνία εφόσον πρέπει να τηρηθούν οι απαραίτητοι χρόνοι προετοιμασίας των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Ποιοι είναι οι χρόνοι αποστολής με courier;

Η εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής που εμφανίζεται στην καρτέλα όλων των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ημερομηνία που φεύγει η παραγγελία από την αποθήκη μας με τις εταιρίες courier ACS ή Πόρτα-Πόρτα. Εάν για οποιοδήποτε λόγο (π.χ. έλλειψη διαθεσιμότητας) προκύπτει αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας στη συγκεκριμένη ημερομηνία, σας ενημερώνουμε άμεσα δίνοντάς σας την νέα ημερομηνίας αποστολής της.

Η παράδοση της παραγγελίας σας από την ημερομηνία αποστολής της είναι:

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

1-2 εργάσιμες ημέρες (μέσω ACS ή Πόρτα-Πόρτα)

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΚΥΠΡΟ

2-4 εργάσιμες ημέρες (μέσω EMS courier)

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

2-8 εργάσιμες ημέρες βάσει της χώρας προορισμού (μέσω EMS ή SPM courier)

Οι εργάσιμες ημέρες υπολογίζονται από Δευτέρα έως & Παρασκευή (πλην επισήμων αργιών).

Ενδέχεται λόγω κάποιων παραγόντων (π.χ. κακών καιρικών συνθηκών, απεργιών, αδυναμία έγκαιρης παράδοσης από τις εταιρίες courier κ.α) οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι από την εταιρία μας, η παραγγελία να μην σας παραδοθεί στο χρονικό διάστημα που αναφέρεται παραπάνω. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρία ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

Την ημέρα που πραγματοποιείται η αποστολή, λαμβάνετε σχετική ενημέρωση ηλεκτρονικά και με το αριθμό φορτωτικής που θα έχετε θα μπορείτε να ελέγξετε την πορεία του δέματός σας μέχρι τη στιγμή της παράδοσής του.

Προσκλητήρια – Personalized Προϊόντα

Πώς κάνω παραγγελία προσκλητηρίων;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη. Επιλέξτε το προσκλητήριο που επιθυμείτε να παραγγείλετε και ακολουθήστε τα βήματα συμπλήρωσης της φόρμας βάπτισης/γάμου. Για τη δική σας διευκόλυνση, συμβουλευτείτε την εργαλειοθήκη που βρίσκεται σε κάθε προσκλητήριο για την επιλογή κειμένου και γραμματοσειράς.

Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση;

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής της παραγγελίας σας, εντός 1 εργάσιμης ημέρας λαμβάνετε τη μακέτα του προσκλητηρίου σας ηλεκτρονικά. Παρακαλείσθε να απαντήσετε ηλεκτρονικά αναφέροντας τις όποιες αλλαγές, διορθώσεις ή την έγκριση σας στο κείμενο που έχετε λάβει. Η εκτύπωση των προσκλητηρίων γίνεται μόνο κατόπιν δική σας γραπτής έγκρισης μέσω email ή fax.

Πόσες φορές δικαιούμαι να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της μακέτας μου;

Yπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.α. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10,00€ εάν πραγματοποιηθούν παραπάνω μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.

Μπορώ να γράψω το δικό μου κείμενο;

Στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων της βάπτισης/του γάμου μπορείτε να αναγράψετε το δικό σας κείμενο σε όποια γλώσσα επιθυμείτε στο πεδίο που υπάρχει.

Υπάρχουν επιπλέον χρώσεις;

Σύμφωνα με τον τρόπο εκτύπωσης κειμένου που επιλέγετε υπάρχουν και οι αντίστοιχες χρεώσεις οι οποίες αφορούν στο σύνολο της παραγγελίας σας ανεξαρτήτως τεμαχίων:

  • Απλό μελάνι: 15,00€
  • Ανάγλυφο: 90,00€
  • Μεταλλοτυπία / Glitter: 95,00€

Οι παραπάνω χρεώσεις αφορούν στο σύνολο της παραγγελίας σας ανεξαρτήτως τεμαχίων.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των προσκλητηρίων;

Σας αρέσουν τα προσκλητήριά μας και τα περιφερειακά τους αλλά θέλετε κάποιες αλλαγές; Δημιουργήστε τώρα τα δικά σας μοναδικά προϊόντα και φτιάξτε τη βάπτιση ή το πάρτι σας με το θέμα και τα χρώματα που έχετε φανταστεί.

Ο τρόπος είναι απλός! Κάνετε κανονικά την παραγγελία σας προσθέτοντας στο καλάθι σας τον κωδικό που σας άρεσε από τις κατηγορίες Προσκλητήρια & Personalized. Στο πεδίο «Σχόλια» σημειώνετε μια από τις δύο επιλογές «Διαμόρφωση / Προσαρμογή προσκλητηρίου» ή «Δημιουργία / Κατασκευή προσκλητηρίου». Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας θα επικοινωνήσουμε αμέσως μαζί σας για να συζητήσουμε το σχέδιο που επιθυμείτε να φτιάξουμε.

Οι επιλογές & οι αντίστοιχες χρεώσεις είναι:

  • Διαμόρφωση / προσαρμογή προσκλητηρίου – 25,00€

    Η χρέωση αυτή αφορά στις μικρές αλλαγές, όπως αλλαγή χρώματος, μετακίνηση ή αφαίρεση κάποιου σχεδίου/εικόνας ή οποιαδήποτε άλλη μικρή προσαρμογή στο αρχικό σχέδιο της κάρτας καλέσματος. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης κάποιου δικού σας σχεδίου/εικόνας στο αρχικό σχέδιο της κάρτας, το οποίο όμως θα πρέπει να σταλεί ηλεκτρονικά σε ανοιχτή, επεξεργάσιμη μορφή (illustrator) στη διεύθυνση invitations@an-agapas.gr.

  • Δημιουργία / κατασκευή προσκλητηρίου – 60,00€

    Η χρέωση αυτή αφορά στην εξ αρχής δημιουργία του δικού σας σχεδίου από το έμπειρο δημιουργικό τμήμα της εταιρείας μας, σύμφωνα με το θέμα της εκδήλωσής σας και το σχέδιο που επιθυμείτε.

Και στις δύο περιπτώσεις οι παραπάνω χρεώσεις θα προστεθούν στην παραγγελία σας από εμάς και θα λάβετε ηλεκτρονικά μακέτα προς έλεγχο και έγκριση πριν την εκτύπωσή των προϊόντων. Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι οι παραπάνω χρεώσεις είναι εφάπαξ και καλύπτουν την αλλαγή ή δημιουργία σε όλη τη σειρά των εκτυπωμένων, όπως χωνάκια, δαχτυλίδια πετσέτας, ετικέτες νερού κ.α.

Πώς επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με τη μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Για οποιαδήποτε αλλαγή, διόρθωση, απορία ή ενημέρωση σχετικά με τη μακέτα του προσκλητηρίου, παρακαλείσθε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά μαζί μας αποστέλλοντας email στην ακόλουθη διεύθυνση: invitations@an-agapas.gr.

Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας των προσκλητηρίων;

Έπειτα από την εξόφληση/προκαταβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε την πρώτη ηλεκτρονική, ψηφιακή μακέτα του προσκλητηρίου σας. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αναμένει τη δική σας γραπτή έγκριση της μακέτας και σε συνέχεια αυτής η εκτύπωση και αποστολή των προσκλητηρίων με courier ή παραλαβή τους από το κατάστημα πραγματοποιείται το αργότερο σε 8 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να κάνω επανεκτύπωση των προσκλητηρίων μου;

Ναι, μπορεί να γίνει επανεκτύπωση των προσκλητηρίων σας. Σε αυτή την περίπτωση, εκτός του κόστους των προσκλητηρίων χρεώνεστε ξανά τα έξοδα εκτύπωσης σύμφωνα με το μελάνι που έχετε επιλέξει στην αρχική σας παραγγελία.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των personalised προϊόντων;

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής, προσαρμογής ή δημιουργίας δικού σας σχεδίου. Για κάθε αλλαγή υπάρχουν και οι αντίστοιχες χρεώσεις και είναι ίδιες με αυτές των προσκλητηρίων. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το σχετικό ερώτημα Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των προσκλητήριων;

Μπομπονιέρες

Αντικείμενο – Favor Kit – Ολοκληρωμένη. Τι να επιλέξω;

Σε όλες τις μπομπονιέρες μας σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο που θα την παραλάβετε. Τη δυνατότητα αυτή της επιλογής τη βλέπετε στις πληροφορίες του κάθε προϊόντος. Οι τρεις επιλογές έχουν ως εξής:

  • Αντικείμενο: Αγοράζετε μόνο το βασικό αντικείμενο της μπομπονιέρας χωρίς τούλι, κορδέλα, ή οποιοδήποτε άλλο υλικό.
  • Favor Kit: Αγοράζετε όλα τα υλικά της μπομπονιέρας κομμένα, ραμμένα και μετρημένα έτοιμα προς συναρμολόγηση από εσάς. Στην τιμή της συσκευασίας δε συμπεριλαμβάνεται το κόστος των κουφέτων τα οποία μπορείτε να τα παραγγείλετε ξεχωριστά από την κατηγορία «Κουφέτα & Γλυκά». Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το ερώτημα «Τι είναι το Favor Kit;».
  • Ολοκληρωμένη μπομπονιέρα: Αγοράζετε τη μπομπονιέρα δεμένη με τα κουφέτα της επιλογής σας έτοιμη να την προσφέρετε στους καλεσμένους σας.

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις ολοκληρωμένες μπομπονιέρες;

Οι τιμές στις ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου περιλαμβάνουν 7 και της βάπτισης 5 κουφέτα της εταιρίας Χατζηγιαννάκη. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις όπου να αισθητικούς λόγους οι μπομπονιέρες περιλαμβάνουν λιγότερα κουφέτα. Για την καλύτερή σας πληροφόρηση, διαβάστε προσεκτικά την περιγραφή του προϊόντος της επιλογής σας.

Τι είναι το Favor Kit;

Οι συσκευασίες Favor Kit δημιουργήθηκαν για να φτιάχνετε μόνοι σας εύκολα και οικονομικά όλες τις μπομπονιέρες μας. Μπορείτε να κερδίσετε μέχρι και 30% από την τελική τιμή της ολοκληρωμένης μπομπονιέρας έχοντας τη χαρά της προσωπικής δημιουργίας για τις δικές σας μοναδικές στιγμές.

Το Favor Kit συμπεριλαμβάνει όλα τα υλικά της μπομπονιέρας κομμένα, ραμμένα και μετρημένα έτοιμα προς συναρμολόγηση από εσάς. Επίσης, συμπεριλαμβάνεται το τούλι που χρησιμοποιείται στο εσωτερικό της μπομπονιέρας για την τοποθέτηση των κουφέτων. Στην τιμή της συσκευασίας δε συμπεριλαμβάνεται το κόστος των κουφέτων τα οποία μπορείτε να τα παραγγείλετε ξεχωριστά από την κατηγορία Κουφέτα & Γλυκά.

Είναι πολύ εύκολο να υπολογίσετε πόσα κουφέτα θα χρειαστείτε εφόσον σε κάθε είδος αναγράφεται περίπου πόσα τεμάχια αντιστοιχούν στο κιλό.

Πώς παρουσιάζονται οι μπομπονιέρες που θα παραγγείλω;

Εφόσον όλες οι μπομπονιέρες περιλαμβάνουν κουφέτα θεωρούμε ότι τα προϊόντα θα πρέπει να προσφέρονται σε εσάς με τον πιο σωστό και ασφαλές τρόπο από άποψη υγιεινής. Για την περιποιημένη καθώς και καλαίσθητη παρουσίαση των προϊόντων της, η εταιρία μας χρησιμοποιεί για όλες τις μπομπονιέρες γάμου και βάπτισης κουτιά παρουσίασης. Πρόκειται για μεγάλα χάρτινα λευκά κουτιά με καπάκι τα οποία στολίζονται με κορδέλα στα χρώματα της μπομπονιέρας σας. Τα γλειφιτζούρια και οι παιδικές μπομπονιέρες τοποθετούνται σε πολύχρωμα χάρτινα καφασάκια ή τουρτιέρες και στολίζονται με αντίστοιχες κορδέλες. Για τις παραγγελίες σας μπορείτε να επιλέξετε τους αντίστοιχους κωδικούς που θα βρείτε στις κατηγορίες αξεσουάρ γάμου και βάπτισης.

Μπορώ να αγοράσω τα υλικά για την μπομπονιέρα που μου αρέσει και να την δέσω μόνος μου;

Βεβαίως, στην κατηγορία Υλικά Κατασκευών θα βρείτε πολλά από τα υλικά εκείνα με τα οποία φτιάχνονται οι μπομπονιέρες μας. Στην περίπτωση όμως που σας αρέσει μια συγκεκριμένη μπομπονιέρα αλλά θα θέλατε να τη φτιάξετε μόνοι σας, έχετε τη δυνατότητα να την αγοράσετε, επιλέγοντας το «Favor Kit» στην καρτέλα του προϊόντος. Το Favor Kit συμπεριλαμβάνει όλα τα υλικά της μπομπονιέρα, εκτός των κουφέτων, έτοιμα κομμένα/ραμμένα προς συναρμολόγηση.

Τι πρέπει να προσέχω με τα κουφέτα & τα γλυκά;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία και σε θερμοκρασίες μέχρι 25°C. Δεν πρέπει να φυλάσσονται σε ψυγείο, ενώ η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα κουφέτα αμυγδάλου στις μεταβολές θερμοκρασίας. Επίσης, όταν τα κουφέτα μετακινηθούν από κρύο σε ζεστό χώρο ή το ανάποδο, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής/διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσουν ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά τους. Επιπλέον, η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους με τιμές θερμοκρασίας έως 25°C γίνεται χωρίς κανένα κίνδυνο, ενώ σε περιόδους με υψηλότερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;

Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. Επίσης, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων που ανήκουν στην κατηγορία τροφίμων όπως κουφέτα, marshmallows, cupcakes, μπισκότα κ.α.

Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων και τροφίμων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή των προϊόντων, είτε στο fax 210 6664844 είτε στο mail info@an-agapas.gr, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του. Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει. Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι σε αρίστη κατάσταση και εντός της αρχικής του συσκευασίας.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106033918 το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. Μετά τις 4 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε ότι η εταιρία ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής σας καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ: 2106033918 ή μέσω email στο sales@an-agapas.gr και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή. Μετά τις 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης και αλλαγής τα οποία ανέρχονται στο 50% του συνόλου της αξίας των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Πολιτική ασφαλείας & Προσωπικών Δεδομένων

Ποια είναι η πολιτική ασφάλειας των προσωπικών μου δεδομένων;

Η εταιρία «ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ» δεσμεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της. Οποιεσδήποτε πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία λαμβάνουμε από εσάς χρησιμοποιούνται από την εταιρία μας αποκλειστικά για τις ανάγκες της μεταξύ μας επικοινωνίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας και για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν κοινοποιούνται ή πωλούνται σε τρίτους. Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας για περισσότερες διευκρινίσεις.

Πώς χρησιμοποιεί η εταιρία «Αν Αγαπάς» τα προσωπικά μου στοιχεία;

Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε μέσα από το site της εταιρίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και για κανένα άλλο λόγο.

Πόσο ασφαλές είναι το περιβάλλον συναλλαγών;

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας μέσω πιστωτικής κάρτας αναλαμβάνεται από την τράπεζα Eurobank EFG group, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας. Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται με τα συστήματα ασφαλείας Paycenter Proxy3 από την Τράπεζα EUROBANK. Στη Eurobank, η ασφάλεια των συναλλαγών αποτελεί πρώτη προτεραιότητα. Η υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής με πρωτόκολλα επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης μοναδικά για τα ελληνικά δεδομένα, καθιστούν τη Eurobank πρωτοπόρο στη διασφάλιση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι, κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω πιστωτικής, αυτόματα ο πελάτης μεταφέρεται σε secure server (ασφαλή διακομιστή) στην υπηρεσία της Τράπεζας. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής κάρτας) στην υπηρεσία της Τράπεζας, Μια επιπρόσθετη δικλείδα ασφαλείας, με την οποία εξασφαλίζεται το απόρρητο κατά τη μεταφορά των δεδομένων, είναι η κρυπτογράφησή τους. Η Eurobank χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας SSL (Secure Sockets Layer) μαζί με την κρυπτογράφηση στα 128bit, το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου. Η πρόσβαση στα συστήματα της Eurobank (servers) προστατεύεται από τελευταία τεχνολογία Firewall, η οποία επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας σε μη αναγνωρισμένους χρήστες. Το An Agapas δε συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιονδήποτε τρόπο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, και για αυτό το λόγω χρειάζεται να τα καταχωρείτε εκ νέου, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα για συναλλαγές μέσω αυτού του site.

Σχετικά με την εταιρία «Αν Αγαπάς»

Υπάρχει κατάστημα που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα;

Μπορείτε να έρθετε σε ένα από τα καταστήματά μας:

  • Παλλήνη

    Λεωφ. Μαραθώνος 105, Παλλήνη, Τ.Κ. 15351

  • Γλυφάδα (Party & Gift Shop)

    Άγγελου Μεταξά 33 (Florida Mall), Γλυφάδα, Τ.Κ.16674

Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τα καταστήματα παρακαλώ καλέστε στο 2106664623. Για την πρόσβασή σας στα καταστήματα συμβουλευτείτε το χάρτες στην «Επικοινωνία».

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων;

Το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος Παλλήνης έχει ως εξής:

  • Δευτέρα & Τετάρτη  09:30 – 14:30
  • Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή  09:30 – 14:30 & 17:30 – 20:30
  • Σάββατο 09:30 – 14:30

Το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος Γλυφάδας (Party & Gift Shop) έχει ως εξής:

  • Δευτέρα, Τετάρτη & Σάββατο  10:00 – 17:00
  • Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή  10:00 – 21:00

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 – 16:00. Μπορείτε επίσης να έρθετε σε επαφή μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας. Φροντίζουμε να απαντάμε σε όλα σας τα email εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Επικοινωνία με την εταιρία «Αν Αγαπάς»

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικές παρατηρήσεις;

Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας καθώς και να αναβαθμίζουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Με χαρά δεχόμαστε τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και απόψεις σας, καλές ή κακές στο emailinfo@an-agapas.gr απευθείας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για θέματα διαφήμισης;

Για ζητήματα διαφήμισης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@an-agapas.gr ή στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών 2106033918.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;

Για γενικότερα θέματα συνεργασίας καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106033918 ή στείλτε μας μήνυμα με την φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.