Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Καλάθι

0

Είστε εδώ

Συχνές Ερωτήσεις

Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλες σας τα ερωτήματα, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις. Για τη γρηγορότερη απάντηση στις απορίες σας, παρακαλούμε διαβάστε τις ακόλουθες συχνές ερωτήσεις. Διαβάστε προσεκτικά τις απαντήσεις, οι οποίες αποτελούν τους όρους και προϋποθέσεις που θα διέπουν κάθε παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Παραγγελίες

Πώς καταχωρώ την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;

Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «προσθήκη στο καλάθι». Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, διαβάστε στο σχετικό ερώτημα Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελία σας μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας ή να έχετε δηλώσει λάθος διεύθυνση email.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιΘα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση οι παραγγελίες ΔΕΝ λαμβάνονται τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-17:00.

Πώς ενημερώνομαι για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, αποστέλλεται ενημερωτικό email σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επιπλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στη διάθεσή σας καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-17:00 για σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία σας. Παρά ταύτα, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας ώστε να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας και συλλογής των προϊόντων.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας. Οι συμπληρωματικές παραγγελίες θα πρέπει να γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Μπορώ να παραγγείλω στο κατάστημά σας;

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας και πληρώνοντας είτε με μετρητά ή μέσω πιστωτικής κάρτας. Για προϊόντα, όμως, για τα οποία χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος προετοιμασίας, κατόπιν συνεννόησης με τη βοήθεια των έμπειρων συναδέλφων που εξυπηρετούν στο κατάστημα ορίζεται ο τρόπος και ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας. Σας ενημερώνουμε ότι για όλες τις παραγγελίες που παραδίδονται κατόπιν προετοιμασίας των προϊόντων που περιλαμβάνουν, ζητείται 40 % προκαταβολή.

Ποιοί είναι οι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας;

Οι παραγγελίες είτε αποστέλλονται με courier ή μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημά μας στην Παλλήνη (Λεωφ. Μαραθώνος 105, ΤΚ.15351). Η επιλογή του τρόπου παραλαβής γίνεται κατά την καταχώρηση των στοιχείων χρέωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Εάν επιλέξετε αποστολή με courier ενημερώνεστε αυτόματα για τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον όγκο των προϊόντων στο καλάθι σας.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την προετοιμασία μιας παραγγελίας;

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας δηλώνετε την επιθυμητή ημερομηνία αποστολής της καθώς επίσης και την ημερομηνία της εκδήλωσής σας. Υπάρχει περίπτωση αυτή η ημερομηνία αποστολής να αλλάξει από το τμήμα διαχείρισης παραγγελιών σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα και χρόνο προετοιμασίας των προϊόντων. Λαμβάνετε ενημέρωση μέσω email ή τηλεφωνικά για κάθε αλλαγή στον χρόνο αποστολής. Ειδικότερα, όλα τα αναλώσιμα προϊόντα είδη πάρτι (πχ. πιάτα, ποτήρια, χαρτοπετσέτες κα.), εφόσον βρίσκονται σε απόθεμα, αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για όλα, όμως, τα προϊόντα τα οποία δε βρίσκονται σε απόθεμα και δημιουργούνται κατόπιν παραγγελίας τηρούνται οι παρακάτω χρόνοι προετοιμασίας της παραγγελίας:

  • Προσκλητήρια: 7-8 εργάσιμες ημέρες έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του προσκλητηρίου.
  • Ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου & βάπτισης: 15-20 εργάσιμες ημέρες.
  • Λαμπάδες/ λαδοσέτ/ κουτιά & τσάντες βάπτισης: 10-15 εργάσιμες ημέρες.
  • Μπισκότα/cupcakes: 7-8 εργάσιμες ημέρες.
  • Personalised εκτυπώσεις: 3-4 εργάσιμες ημέρες.

Το τμήμα διαχείρισης παραγγελιών σας ενημερώνει μέσω email για την ακριβή ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας τη οποία ορίζει λαμβάνοντας πάντα υπ΄ όψιν τις ημερομηνίες που έχετε συμπληρώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε στο link που σας αποστέλλεται σε κάθε ενημερωτικό email από την εταιρεία μας.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Ναι, το ελάχιστο κόστος παραγγελίας μέσω το ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι τα 20,00€.

Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;

Σε όλα μας τα προϊόντα συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή ο ΦΠΑ.

Υπάρχει έντυπος κατάλογος προϊόντων;

Το κατάστημά μας δε διαθέτει έντυπο κατάλογο των προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων που εμπορευόμαστε εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας και στην έκθεση του καταστήματός μας.

Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;

Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να εξυπηρετούμε όλους εσάς από το εξωτερικό που επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα μας. Η εταιρεία μας αποστέλλει καθημερινά προϊόντα σε Κύπρο και σε όλες τις χώρες του κόσμου.

Η παραγγελία σας θα πρέπει να καταχωρηθεί μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή καλέστε μας στο τηλέφωνο +30 2106033918 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Στόχος μας είναι η πιστή παρουσίαση όλων των προϊόντων μας στην ιστοσελίδα μας. Σε περίπτωση που παρ’ όλα αυτά επιθυμείτε το δειγματισμό κάποιου προϊόντος, μπορούμε να δημιουργήσουμε για εσάς τον κωδικός που επιθυμείτε. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας με τον κωδικό που σας ενδιαφέρει καθώς και τα πλήρη στοιχεία του παραλήπτη (όνομα-διεύθυνση-τηλέφωνο επικοινωνίας). Σας ενημερώνουμε ότι όλα τα δείγματα χρεώνονται στο διπλάσιο της αναγραφομένης αρχικής τιμής και προεξοφλούνται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό προσθέτοντας τα έξοδα αποστολής (4,43€). Το κόστος του δείγματος επιστρέφεται όταν προβείτε σε παραγγελία του συγκεκριμένου δείγματος.

Τρόποι Πληρωμής

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής επιλέγονται από εσάς και διαφοροποιούνται σύμφωνα με τα προϊόντα ή τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τις παρακάτω πληροφορίες:

ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Α) Πιστωτική κάρτα
  • ΔΕΝ πληρώνετε την παραγγελία σας κατά την καταχώρησή της.
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, καθώς και LINK για την πληρωμή της παραγγελίας.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας, απαιτείται ολοκλήρωση της πληρωμής μέσω του LINK εντός 24 ωρών.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express
Β) Εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται εξόφληση του συνολικού ποσού εντός 2 εργάσιμων ημερών σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026.0098.90.0200895214
  • IBAN: GR2202600980000900200895214
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-071209-358
  • IBAN: GR4001720780005078071209 358
  • BIC: PIRBGRAA
  • Κάτοχοι : Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Γ) Προκαταβολή σε τραπεζικό λογαριασμό & εξόφληση με αντικαταβολή
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται προκαταβολή 40% του συνολικού ποσού εντός 2 εργάσιμων ημερών σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
  • Σε αυτή την περίπτωση, επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής 3,50€ λόγω εξόφλησης του υπολοίπου στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοσης του δέματος
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026 0098 910101 853263
  • IBAN: GR6802600980000910101853263
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-071209-358
  • IBAN: GR4001720780005078071209 358
  • BIC: PIRBGRAA
  • Κάτοχοι : Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Δ) Αντικαταβολή
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Σε αυτή την περίπτωση, επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής 3,50€ λόγω εξόφλησης του συνολικού ποσού στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοσης του δέματος
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δεν αφορά σε παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας, όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, personalized εκτυπώσεις, λαμπάδες/ κουτιά/ λαδοσέτ/ λαδόπανα/ μαρτυρικά βάπτισης. Παρακαλούμε εάν η παραγγελία σας περιέχει κάποια από τα παραπάνω προϊόντα, επιλέξτε έναν άλλο τρόπο.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Α) Πιστωτική κάρτα.
  • ΔΕΝ πληρώνετε την παραγγελία σας κατά την καταχώρησή της.
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και LINK για την πληρωμή της παραγγελίας.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας, απαιτείται ολοκλήρωση της πληρωμής μέσω του LINK εντός 24 ωρών.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express
Β) Εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται εξόφληση του συνολικού ποσού εντός 2 εργάσιμων ημερών σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026 0098 910101 853263
  • IBAN: GR6802600980000910101853263
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Περιστέρης Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-022297-608
  • IBAN: GR23 0172 0780 0050 7802 2297 608
  • BIC: PIRBGRAA 
  • Κάτοχοι : Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Γ) Προκαταβολή σε τραπεζικό λογαριασμό & εξόφληση στο κατάστημα
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται προκαταβολή 40% του συνολικού ποσού εντός 2 εργάσιμων ημερών σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 100/091885-73
  • IBAN: GR 7101101000000010009188573
  • BIC: ETHNGRAA
  • Κάτοχος Λογαρ.: Περιστέρης Δημήτριος
EUROBANK
  • Αριθ. Λογαριασμού: 0026 0098 910101 853263
  • IBAN: GR6802600980000910101853263
  • BIC: EFGBGRAA
  • ΚΑΤΟΧΟΙ: Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • Αριθ. Λογαριασμού: 5078-022297-608
  • IBAN: GR23 0172 0780 0050 7802 2297 608
  • BIC: PIRBGRAA 
  • Κάτοχοι : Περιστέρης Λάμπρου Κέλλυ & ΣΙΑ
Δ) Εξόφληση στο κατάστημα
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δεν αφορά σε παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας, όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, personalized εκτυπώσεις, λαμπάδες/ κουτιά/ λαδοσέτ/ λαδόπανα/ μαρτυρικά βάπτισης. Παρακαλούμε εάν η παραγγελία σας περιέχει κάποια από τα παραπάνω προϊόντα, επιλέξτε έναν άλλο τρόπο.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής για τις παραγγελίες εξωτερικού;

Για όλες τις παραγγελίες εξωτερικού η πληρωμή γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας. Πιο αναλυτικά, η διαδικασία πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας έχει ως εξής:

  • ΔΕΝ πληρώνετε την παραγγελία σας κατά την καταχώρησή της.
  • Εντός 1 εργάσιμης ημέρας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, καθώς και LINK για την πληρωμή της παραγγελίας.
  • Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας, απαιτείται ολοκλήρωση της πληρωμής μέσω του LINK εντός 24 ωρών.
  • Δεν υποστηρίζονται οι ακόλουθες κάρτες: Dinners / American Express

Ποιό είναι το υπόλοιπό της παραγγελίας μου;

Για να ελέγξετε το υπόλοιπο της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε στο link που σας αποστέλλεται σε κάθε ενημερωτικό email από την εταιρεία μας.

Αποστολή Παραγγελιών

Διαβάστε σχετικά με τις αποστολές εδώ

Προσκλητήρια – Personalised Προϊόντα

Πώς κάνω παραγγελία προσκλητήριων;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη. Επιλέξτε το προσκλητήριο που επιθυμείτε να παραγγείλετε και ακολουθήστε τα βήματα συμπλήρωσης της φόρμας βάπτισης/γάμου. Για τη δική σας διευκόλυνση, συμβουλευτείτε την εργαλειοθήκη που βρίσκεται σε κάθε προσκλητήριο για την επιλογή κειμένου και γραμματοσειράς. Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε στο παρακάτω αρχείο pdf

Έπειτα από την εξόφληση/προκαταβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ηλεκτρονικά μακέτα της κάρτας καλέσματος του προσκλητηρίου σας προς έλεγχο και έγκριση πριν την εκτύπωσή του.

Μπορώ να γράψω το δικό μου κείμενο;

Βεβαίως, μπορείτε να γράψετε το δικό σας κείμενο σε ελληνικά αλλά και σε όποια άλλη γλώσσα επιθυμείτε στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων της βάπτισης/του γάμου όπου υπάρχει πεδίο που μπορείτε να αναγράψετε το δικό σας κείμενο.

Υπάρχουν επιπλέον χρώσεις;

Σύμφωνα με τον τρόπο εκτύπωσης κειμένου που επιλέγετε υπάρχουν και οι αντίστοιχες χρεώσεις:

  • Απλό μελάνι: 15,00€
  • Ανάγλυφο: 90,00€
  • Μεταλλοτυπία / Glitter: 95,00€

Οι παραπάνω χρεώσεις αφορούν στο σύνολο της παραγγελίας σας ανεξαρτήτως τεμαχίων.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των προσκλητήριων;

Η εταιρεία μας κατανοεί την επιθυμία σας για δημιουργία του δικού σας μοναδικού προσκλητηρίου ή για αλλαγές στα ήδη υπάρχοντα σχέδια προσαρμόζοντας τα στα δικά σας δεδομένα. Εάν επιθυμείτε οποιαδήποτε αλλαγή, προσαρμογή ή νέα δημιουργία προσκλητήριου, υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις οι οποίες έχουν ως εξής:

  • Διαμόρφωση / προσαρμογή προσκλητηρίου – 25,00€: Η χρέωση αυτή αφορά στις μικρές αλλαγές, όπως αλλαγή χρώματος, μετακίνηση ή αφαίρεση κάποιου σχεδίου/εικόνας ή οποιαδήποτε άλλη μικρή προσαρμογή στο αρχικό σχέδιο της κάρτας καλέσματος. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης κάποιου δικού σας σχεδίου/εικόνας στο αρχικό σχέδιο της κάρτας, το οποίο όμως θα πρέπει να σταλεί ηλεκτρονικά σε ανοιχτή, επεξεργάσιμη μορφή (illustrator) στη διεύθυνση invitations@an-agapas.gr.
  • Δημιουργία / κατασκευή προσκλητηρίου – 60,00€: Η χρέωση αυτή αφορά στην εξ αρχής δημιουργία του δικού σας σχεδίου από το έμπειρο δημιουργικό τμήμα της εταιρείας μας, σύμφωνα με το θέμα της εκδήλωσής σας και το σχέδιο που επιθυμείτε. Σε κάθε περίπτωση αλλαγής ή δημιουργίας του δικούς σας προσκλητηρίου, λαμβάνετε ηλεκτρονικά μακέτα της κάρτας καλέσματος προς έλεγχο και έγκριση πριν την εκτύπωσή του.

Πώς επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Η επικοινωνία γίνεται κυρίως ηλεκτρονικά μέσω email. Για οποιαδήποτε αλλαγή, διόρθωση, απορία ή ενημέρωση σχετικά με τη μακέτα του προσκλητηρίου, παρακαλείσθε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά μαζί μας αποστέλλοντας email στην ακόλουθη διεύθυνση: invitations@an-agapas.gr.

Ποιός είναι ο χρόνος προετοιμασίας των προσκλητηρίων;

Έπειτα από την εξόφληση/προκαταβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε την πρώτη ηλεκτρονική, ψηφιακή μακέτα του προσκλητηρίου σας. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αναμένει τη δική σας τελική έγκριση του κειμένου πριν προχωρήσει σε εκτύπωση του. Ύστερα από τη δική σας γραπτή έγκριση της μακέτας πραγματοποιείται αποστολή των προσκλητηρίων με courier το αργότερο σε 7-8 εργάσιμες ημέρες.

Πόσες φορές δικαιούμαι να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της μακέτας μου;

Yπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.α. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10,00€ εάν πραγματοποιηθούν παραπάνω μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.

Μπορώ να κάνω επανεκτύπωση των προσκλητηρίων μου;

Ναι, μπορεί να γίνει επανεκτύπωση των προσκλητηρίων σας. Εάν τα προσκλητήριά σας έχουν ήδηεκτυπωθεί, περάν των τεμαχίων που επιθυμείτε να παραγγείλετε, χρεώνεστε τα έξοδα εκτύπωσης σύμφωνα με το μελάνι που έχετε επιλέξει στην αρχική σας παραγγελία. Γι’ αυτό το λόγο, σας συνιστούμε να παραγγέλνετε πάντα κάποια επιπλέον τεμάχια στην αρχική σας παραγγελία.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των personalised προϊόντων;

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής, προσαρμογής ή δημιουργίας δικού σας σχεδίου. Για κάθε αλλαγή υπάρχουν και οι αντίστοιχες χρεώσεις και είναι ίδιες με αυτές των προσκλητηρίων. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το σχετικό ερώτημα Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των προσκλητήριων;

Μπομπονιέρες

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;

Οι τιμές στις ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου περιλαμβάνουν 7 και της βάπτισης 5 κουφέτα της εταιρίας Χατζηγιαννάκη.

Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία και σε θερμοκρασίες μέχρι 25°C. Δεν πρέπει να φυλάσσονται σε ψυγείο, ενώ η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα κουφέτα αμυγδάλου στις μεταβολές θερμοκρασίας. Επίσης, όταν τα κουφέτα μετακινηθούν από κρύο σε ζεστό χώρο ή το ανάποδο, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής/διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσουν ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά τους. Επιπλέον, η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους με τιμές θερμοκρασίας έως 25°C γίνεται χωρίς κανένα κίνδυνο, ενώ σε περιόδους με υψηλότερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.

Μπορώ να αγοράσω τα υλικά για την μπομπονιέρα που μου αρέσει και να την δέσω μόνος μου;

Βεβαίως, στην κατηγορία Υλικά Κατασκευών θα βρείτε πολλά από τα υλικά εκείνα με τα οποία φτιάχνονται οι μπομπονιέρες μας. Στην περίπτωση όμως που σας αρέσει μια συγκεκριμένη μπομπονιέρα αλλά θα θέλατε να τη φτιάξετε μόνοι σας, έχετε τη δυνατότητα να την αγοράσετε, επιλέγοντας το «Favor Kit» στην καρτέλα του προϊόντος. Το Favor Kit συμπεριλαμβάνει όλα τα υλικά της μπομπονιέρα, εκτός των κουφέτων, έτοιμα κομμένα/ραμμένα προς συναρμολόγηση.

Αντικείμενο – Favor Kit – Ολοκληρωμένη. Τι να επιλέξω;

Σχεδόν σε όλες τις μπομπονιέρες μας σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο που θα την παραλάβετε. Τη δυνατότητα αυτή της επιλογής τη βλέπετε στις πληροφορίες του κάθε προϊόντος. Οι τρεις επιλογές έχουν ως εξής:

  • Αντικείμενο: Αγοράζετε μόνο το βασικό αντικείμενο της μπομπονιέρας χωρίς τούλι, κορδέλα, ή οποιοδήποτε άλλο υλικό.
  • Favor Kit: Αγοράζετε όλα τα υλικά της μπομπονιέρας κομμένα, ραμμένα και μετρημένα έτοιμα προς συναρμολόγηση από εσάς. Στην τιμή της συσκευασίας δε συμπεριλαμβάνεται το κόστος των κουφέτων τα οποία μπορείτε να τα παραγγείλετε ξεχωριστά. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το ερώτημα «Τι είναι το Favor Kit;».
  • Ολοκληρωμένη μπομπονιέρα: Αγοράζετε τη μπομπονιέρα δεμένη με τα κουφέτα της επιλογής σας έτοιμη να την προσφέρετε στους καλεσμένους σας.

Τι είναι το Favor Kit;

Οι συσκευασίες Favor Kit δημιουργηθήκαν για να φτιάχνετε μόνοι σας εύκολα και οικονομικά όλες τις μπομπονιέρες μας. Μπορείτε να κερδίσετε μέχρι και 30% από την τελική τιμή της ολοκληρωμένης μπομπονιέρας έχοντας τη χαρά της προσωπικής δημιουργίας για τις δικές σας μοναδικές στιγμές.

Το Favor Kit συμπεριλαμβάνει όλα τα υλικά της μπομπονιέρας κομμένα, ραμμένα και μετρημένα έτοιμα προς συναρμολόγηση από εσάς. Επίσης, συμπεριλαμβάνεται το τούλι που χρησιμοποιείται στο εσωτερικό της μπομπονιέρας για την τοποθέτηση των κουφέτων. Στην τιμή της συσκευασίας δε συμπεριλαμβάνεται το κόστος των κουφέτων τα οποία μπορείτε να τα παραγγείλετε ξεχωριστά από την κατηγορία Κουφέτα & Γλυκά.

Είναι πολύ εύκολο να υπολογίσετε πόσα κουφέτα θα χρειαστείτε εφόσον σε κάθε είδος αναγράφεται περίπου πόσα τεμάχια αντιστοιχούν στο κιλό.

Πώς παρουσιάζονται οι μπομπονιέρες που θα παραγγείλω;

Εφόσον όλες οι μπομπονιέρες περιλαμβάνουν κουφέτα θεωρούμε ότι τα προϊόντα θα πρέπει να προσφέρονται σε εσάς με τον πιο σωστό και ασφαλές τρόπο από άποψη υγιεινής. Για την περιποιημένη καθώς και καλαίσθητη παρουσίαση των προϊόντων της, η εταιρία μας χρησιμοποιεί για όλες τις μπομπονιέρες γάμου και βάπτισης κουτιά παρουσίασης. Πρόκειται για μεγάλα χάρτινα λευκά κουτιά με καπάκι τα οποία στολίζονται με κορδέλα στα χρώματα της μπομπονιέρας σας. Τα γλειφιτζούρια και οι παιδικές μπομπονιέρες τοποθετούνται σε πολύχρωμα χάρτινα καφασάκια ή τουρτιέρες και στολίζονται με αντίστοιχες κορδέλες. Για τις παραγγελίες σας μπορείτε να επιλέξετε τους αντίστοιχους κωδικούς που θα βρείτε στις κατηγορίες αξεσουάρ γάμου και βάπτισης.

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;

Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή των προϊόντων, είτε στο fax 210 6664844 είτε στο mail info@an-agapas.gr, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του. Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει. Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι σε αρίστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Ποιά είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106033918 το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. Μετά τις 4 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε ότι η εταιρία ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής σας καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ: 2106033918 και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή. Μετά τις 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης και αλλαγής.

Πολιτική ασφαλείας & Προσωπικών Δεδομένων

Ποιά είναι η πολιτική ασφάλειας των προσωπικών μου δεδομένων;

Η εταιρία «ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ» δεσμεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της. Οποιεσδήποτε πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία λαμβάνουμε από εσάς χρησιμοποιούνται από την εταιρία μας αποκλειστικά για τις ανάγκες της μεταξύ μας επικοινωνίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας και για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν κοινοποιούνται ή πωλούνται σε τρίτους. Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας για περισσότερες διευκρινίσεις.

Πώς χρησιμοποιεί η εταιρία «Αν Αγαπάς» τα προσωπικά μου στοιχεία;

Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε μέσα από το site της εταιρίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και για κανένα άλλο λόγο.

Πόσο ασφαλές είναι το περιβάλλον συναλλαγών;

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας μέσω πιστωτικής κάρτας αναλαμβάνεται από την τράπεζα Eurobank EFG group, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας. Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας, η τράπεζα δεν χρεώνει το ποσό της παραγγελίας σας, αλλά το δεσμεύει. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας. Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται με τα συστήματα ασφαλείας Paycenter Proxy3 από την Τράπεζα EUROBANK. Στη Eurobank, η ασφάλεια των συναλλαγών αποτελεί πρώτη προτεραιότητα. Η υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής με πρωτόκολλα επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης μοναδικά για τα ελληνικά δεδομένα, καθιστούν τη Eurobank πρωτοπόρο στη διασφάλιση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι, κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω πιστωτικής, αυτόματα ο πελάτης μεταφέρεται σε secure server (ασφαλή διακομιστή) στην υπηρεσία της Τράπεζας. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής κάρτας) στην υπηρεσία της Τράπεζας, Μια επιπρόσθετη δικλείδα ασφαλείας, με την οποία εξασφαλίζεται το απόρρητο κατά τη μεταφορά των δεδομένων, είναι η κρυπτογράφησή τους. Η Eurobank χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας SSL (Secure Sockets Layer) μαζί με την κρυπτογράφηση στα 128bit, το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου. Η πρόσβαση στα συστήματα της Eurobank (servers) προστατεύεται από τελευταία τεχνολογία Firewall, η οποία επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας σε μη αναγνωρισμένους χρήστες. Το An Agapas δε συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιονδήποτε τρόπο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, και για αυτό το λόγω χρειάζεται να τα καταχωρείτε εκ νέου, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα για συναλλαγές μέσω αυτού του site.

Σχετικά με την εταιρία «Αν Αγαπάς»

Υπάρχει κατάστημα που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα;

Το κατάστημά μας βρίσκεται στην Παλλήνη. Λεωφ. Μαραθώνος 105, Παλλήνη, Τ.Κ. 15351. Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα παρακαλώ καλέστε στο 2106664623. Για την πρόσβασή σας στο κατάστημά συμβουλευτείτε το χάρτη στην «Επικοινωνία».

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος;

Το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος έχει ως εξής:

  • Δευτέρα & Τετάρτη  09:30 – 14:30
  • Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή  09:30 – 14:30 & 17:30 – 20:30
  • Σάββατο 09:30 – 14:30

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 – 17:00. Μπορείτε επίσης να έρθετε σε επαφή μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας. Φροντίζουμε να απαντάμε σε όλα σας τα email εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Κάνετε χονδρική;

Η εταιρεία μας έχει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων πάρτι της εταιρείας Meri Meri στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Η Meri Meri είναι μία ευρέως γνωστή και καταξιωμένη στο χώρο τον εκδηλώσεων εταιρεία με προϊόντα για πάρτι σε εξαιρετικές ποιότητες. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία της εταιρείας σας ή καλέστε μας καθημερινά στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106033918.

Επικοινωνία με την εταιρία «Αν Αγαπάς»

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικές παρατηρήσεις;

Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας καθώς και να αναβαθμίζουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Με χαρά δεχόμαστε τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και απόψεις σας, καλές ή κακές στο emailinfo@an-agapas.gr απευθείας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Είμαι χονδρέμπορος, πως μπορώ να σας ενημερώσω για τα προϊόντα που διαθέτω;

Συνεχώς αναζητούμε πρωτότυπα και ιδιαίτερα προϊόντα για να εμπλουτίσουμε την γκάμα μας. Εταιρίες που ενδιαφέρονται να μας ενημερώσουν για τα προϊόντα τους και για δείγματα δουλειάς τους μπορούν να στείλουν υλικό με φωτογραφίες και τιμές στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@an-agapas.gr ή στην ταχυδρομική διεύθυνση: Κατάστημα ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ, Λεωφ. Μαραθώνος 105, Παλλήνη Αττικής Τ.Κ. 15153

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για θέματα διαφήμισης;

Για ζητήματα διαφήμισης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@an-agapas.gr ή στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών 2106033918.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;

Για γενικότερα θέματα συνεργασίας καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106033918 ή στείλτε μας μήνυμα με την φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.